Tisdag

Glömde nyss bort var det var för dag idag, men kon snabbt på det igen!
Idag var jag i skolan, dock till elva bara för jag ville ta sällis med mamma hem. Köpte en internet-sladd när vi kom till farsta, så nu slipper jag det sega trådlösa internetet :) Sen följde jag även med mamma till sjukhuset och gjorde henne sällskap!
Nu sitter jag i min säng och har en läxa att lämna in, men ska fråga om jag får lämna in den imorgon ist.. För jag hade totalt glömt bort den, och jag måste intervja mor min och hon typ sover nu!

Igår somna jag runt 8, sjukt skönt att vakna upp imorse och vara utvilad. Sov en timma idag efter skolan, hoppas jag kan somna ikväll. Är sjukt trött nu. Känns som att jag är trött hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0