Idrottsmuseum

Glee var verkligen bra, en serie att rekomondera!
Började titta igår på kvällen och ligger redan på 8:de avsnittet. Jag har tittat på en massa avsnitt ända sen jag kom hem :D

Idag på idrotten var vi på riksidrottsmuseet typ. As kul att vara där. Man fick testa en massa saker :D
En grej man fick testa var att man skulle få en liten kula att rulla med endast tankarna. Man hade alltså ett pannband som var kopplad till typ hjärnan med massa saker, sen skulle man bara fokusera sig på bollen samtidigt som man skulle vara avslappnad. Lite svårt hehe.. Av dem som gjorde de i klassen kom jag längst, jag kom ungefär 1 cm från målet och plattan va typ 40 cm lång, medan dem andra endast kom 5-10 cm :D Jag var jätte stolt och min lärare blev lite rädd för mig under den lilla stunden. Trodde att jag skulle sprängas eller något just för att jag var så himla fokuserad och så skakade jag lite haha :D

Nu ska jag titta på ännu mer glee
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0