Fräääädag, imorgon blir det helg för min del!

Hallå där! Nu är det fredag, dagen i veckan som jag fasar.. Idag är det samhällsprov och sen ska jag ju jobba, som jag gör varje fredag! Inte så kul, men jag tjänar pengar och jobbar med sjukt sköna människor så det är värt att skippa en fest dag/natt för att jobba en hel natt :)

Jag kom upp för 20 minuter sen och har endast sminkat mig.. Inte bra med tanke på att jag ska ta bussen om en halvtimma typ. Men på den tiden lär jag ju kunna fixa mig på haha :)
Måste bara bestämma kläder och sen gåååår jag!

Det snöar utanför mitt fönster, jag som trodde att vi var på väg mot våren innan eftersom det har varit sol och plusgrader, men icke sa nicke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0