chill dag

Idag har det varit en helt lugn dag, somna på italienskan och sov hela lektionen, hade matte (vilket jag tycker är roligt) och sedan svenska då vi såg på Oliver Twist =)
Ålte hem när jag hade slutat och direkt efter middagen la jag mig i sängen och slockna. Vaknade runt 9.
Hoppas jag kan somna ikväll, tur är ju att jag har sen vecka och börjar halv ett imorgon hähä..

Jag har blöta underkläder som ligger på sängen min, kanske borde hänga upp dem?
Ja så blire!

Åh jag har inga pengar kvar typ, bläää.. Måste spara alla mina pengar till den 19 nu (kul att det bara är den andra.. 17 jävla dagar utan att kunna köpa något. bajs på det), för då ska jag på middag hos Johanna som fyller 18 och sedan dra ut och partajja. Kuuuuul :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0