Inte skrivit nu på ett tag

Godmorgon, nu är det fredag och helg. Är hemma idag som jag varit hela veckan, har inte orkat gå till skolan alls. Men på måndag måste jag gå. På söndag ska jag på grönan med massa kompisar :D yeey.
Har inte skrivit sen i tisdags så ska skriva lite vad jag gjort dom senaste dagarna.

I onsdags var jag med Sandra ett tag på dagen sen ringde Tove och sa att hon och jag var bjuden på mat, bio och gokart av Alex och Peppe. Så jag åkte till Gubbängen för att möta dom där, sen åkte vi till Sjöstaden och åt lite på en jätte god restaurang som hette Jimmys, det blev ingen gokart för det var fullbokat och vi hann inte med bio eftersom vi gick runt i Sickla köpkvater i typ 2 timmar. Killarna shoppa loss för typ 8000 tillsammans om inte mer medan vi gick efter och sa vad som var fint. Det sluta med att Peppe köpte en Puma och en Adidas tröja åt Tove, så snällt asså. Kom hem vid tio och då läste jag boken jag fick i födesedagspresent "Ljudet av ditt hjärta".

Igår åkte jag till Twilight tidigt på morgonen och där var Sandra, efter ett tag gick vi runt i centrum och förälskade oss i en massa skor. Mötte Peppe på en cigg i Gubbängen sen drog vi hem till Sandra för att äta. Åkte senare hem till Twilight igen för att gå ut med hunden och sen gick vi ut och träffa Mickis och några. Kom hem vid halv 10 och somna vid halv 11, var så himla slut.

Nu ligger jag bara i sängen och ska snart upp och fixa mig för att dra till Twilight där Sandra och Tove är. Vet inte vad vi ska göra, men något kul blir det iaf :).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0